Home » חברות איטום בירושלים » חברות איטום בירושלים
חברת איטום בירושלים

חברות איטום בירושלים

למה חשוב לקבל מידע על פירמות שאוטמות גג בעיר הקודש?

קיימות חברות איטום רבות בירושלים חלקן חברות איטום מבנים מורשות עם אישורי עבודה, ותעודות מתאימות וחלקן חברות לא מקצועיות בעליל. לפעמים לא תוכלו לדעת זאת רק לאחר סיום האיטום, ולעיתים גם זמן רב לאחר הסיום ולעיתים תוכלו לזהות זאת מיד, אך לא תוכלו להזמין חברה אחרת טובה יותר כי החברה ששכרתם כבר התחילה את האיטום, לכן כדי להימנע ממצב זה עליכם לבדוק היטב את החברה שאותה אתם שוכרים. אספנו בשבילכם תלונות של אזרחים תמימים שלצערם נפלו בתוכנית של חברות איטום בירושלים, שאינן מורשים בכך.

כך תגלו חברות שאינן מקצועיות

הענקת אחריות לעשר שנים ולאחר מכן לא ניתן לאתר אותם

איטום גגות לא נמדד לשנה שנתיים, אלא נמדד למשך זמן רב עשור או יותר, לכן חברה המעניקה לכם אחריות לעשר ומעלה, ולאחר מכן נעלמת, תוכלו למנוע זאת מראש על ידי כך שתעקבו אחר החברה. רוב  פירמות אלו הן עוסק מורשה, אשר ניתן לעקוב אחר עסק מורשה. תעודת הזהות של העוסק תשמרו לכם אותה, וכך תוכלו לעקוב אחריה גם אם היא שינתה את השם, כמו כן חשוב למנוע זאת מראש על ידי חיפוש של פירמות אלו בעלות ניסיון של שנים בשטח ולבחור אחת מהן.

פינוי הגג

יש לדעת כי בשיטת האיטום על ידי יריעות ביטומניות יש להבין כי שיטת איטום זו בניגוד לשיטת זיפות גגות מצריכה ניקוי יסודי של הגג מאבק ולכלוך כולל הרמה של כל הדודים וקולטי השמש במידה, ואחת מפירמות בעיר הקודש אינה מבצעת זאת היא אינה מקצועית.

עובי היריעה

חברות איטום בירושלים, שאינן מקצועיות עלולות להציע לכם את ההצעה הבאה הנחה משמעותית במחיר בתנאי שהם ישימו לכם על הגג יריעות ביטונומיות בעובי 4 מ”מ. חשוב לדעת כי מבחינת האיטום מ”מ אחד הוא ההבדל בין איטום מעולה לאיטום שהוא רק טוב, ולכן לא להתפתות להצעה הזאת ולדרוש לאטום רק בעובי של 5 מ”מ.

איטום בזפת

אחת מהשיטות לאיטום גגות היא מריחת זפת חשוב לדעת כי איטום בעזרת זפת לא יהיה יעיל כלל, במידה ואין כמות רבה של זפת 1.5 לכל מ”ר, וכן סוג הזפת צריך להיות זפת קשה. לכן עליכם לבחור מבין פירמות קימוץ חברת איטום כזו שיודעת לבצע את העבודה כמו שצריך.

חשוב לבצע בדיקת הצפה

דרשו מפירמה זו לומר לכם כי הם מבצעים בדיקה הצפה למניעת הצפות בחורף. בדיקה זו חשובה במיוחד משום שכאשר מבצעים את הבדיקה בזמן ניתן לבקש מחברת האיטום לטפל בבעיה וכאשר לא מתבצעת בדיקה כזו עלול להיגרם נזק לאיטום לכן בדיקה זו היא חובה ולא רשות.